Varit på tur

Fick ju för oss att vi skulle ta en tur idag och åka upp till Strömstad och handla och titta lite på folk. Men gud va folk det var. Gick ju knappt att komma fram. Vi handlade först en bit utanför centrum. Efter det tog vi en tur igenom centrum och det va ju inte lite kö heller. Bilar och folk överallt. Men folk fick vi ju se i alla fall då *s*. Strömstad är ju känt för att ha mycket folk på sommaren.

Här är en bild från Strömstads hamn, hämtat från Strömstads hemsida.
Var lite svårt att få till en egen bild då det var så mycket bilar och folk överallt.
När vi kom hem började vi kolla på en film, men pojkvännen var så trött så han somnade och det höll jag nästan på att göra me.
Nu nalkas det snart middag och då blir det taccos:P.
Denna helgen blir en slapphelg, så ikväll blir det mysa till en bra film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna göra mig en riktigt stor tjänst? Rösta på mig (nr 7) här: http://millahoman.blogg.se/2010/july/finalisterna.html



Berättar du sedan för mig att du röstat länkar jag dig i ett inlägg när tävlingen är slut!



Om du inte vill ha sådana här kommentarer ber jag så hemskt mycket om ursäkt.



MVH /Rora

2010-07-18 @ 01:04:03
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0