Uppe tiidigt!

Vakna för lite mer än en timme sedan, men gick upp för en halvtimme sedan ungefär. Pojkvännen åkte till jobbet då. Natten var väll inte såå trevlig, då jag hade väldigt ont av foglossningen:(. Skulle resa mig upp för att gå på toa, men det gick väll sådär. Höll inte på att komma upp, så det fick bli en stund med foglossningsbältet innan jag kunde lägga mig igen.
Kollade på en annan film igår, The Storm
Den var bra, men väldigt seg, så jag orkade inte kolla på hela. Den var ju så lång. När klockan närma sig 23:30 tröttnade jag och gick och lade mig.
När jag då inte kunde sova, kollade jag på The Wicker man på datan. Såg inte så mycket av den, men det verkar bra.
Har fortfarande ganska ont av foglossningen, så det blir ganska så lugnt nu på morgonen. Sen får det bli att ta sig till affären och köpa kaffe som är helt slut:(. Måste ju ha kaffe på morgonen, annars blir jag kinkig. Måste även städa lite för det börjar verkligen bli dags och så får det bli att ta hand om tvätten.
Sen bär det ju av hem idag:), så jag får se om jag hinner att blogga lite mer idag, annars blir det när jag kommer fram ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 08:38:44
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ! :)jag är med och tävlar i veckans blogg och det skulle betya jättemycket om du ville rösta på mig, men bara om du tycker jag ska vinna :)



här kan man rösta ;http://davidssson.blogg.se/2010/july/veckans-finalister.html#comment



jag är bidrag nr 12 :)

2010-07-16 @ 20:24:11
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0