Shopping!

Var ganska trött igår när vi kom hit. Orkade inte blogga så mycket då. Somnade inte förrens i morse vid 4. Hade ont av foglossningen och kraftiga förvärkar. Typiskt när man är trött. Så jag gick inte upp förrens vid 9:30 idag. Då kände jag mig mycket bättre. Lyckades somna med graviditetsbältet på mig, men det gjorde ju inget för det gjorde att jag kom upp ur sängen utan problem:)

Igår shoppade vi lite i ett shoppingcentra när vi var hos svärföräldrarna. Var på apoteket och köpte lite värktabletter, nässpray och medicin till mig som är receptfritt såklart. Jag är laktosintolerant. Men tar jag dom tabletterna kan jag äta mat med laktos (mjölkprodukter) i. Alltid bra att ha om man blir bjuden på middag eller om man ska äta ute. Har råkat ut för det ibland att jag knappt kan äta något när jag har varit ute och ätit. Och så vill man ju inte vara ofin om man är bjuden på middag. Något jag inte har druckit på länge som innehåller laktos är cappuccino, och det är ju såå gott:P. Det köpte jag igår och njöt av en kopp i fulla drag i förmiddags när jag hade lyckats komma upp.

Vi var även inne på Expert och köpte denna kameran för 999 kr.
Problemet var ju bara det att vi tänkte ju inte på att man skulle ha minneskort med ju. Så vi kan ju bara ta 2 kort, sen är minnet fullt:(. Och den ska vi ju ha nu när bebisen föds och ta massa kort. Så det blir till att åka till en annan stad som ligger 4 mil här i från när han har slutat å jobba och köpa ett minneskort. Pojkvännen ska köpa lite saker till bilen som ska bytas.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Fick åka till pojkvännens jobb och lämna hans solglasögon som han hade glömt. Han står och jobbar ute och det är inte så långt här i från. Ska sätta på en maskin tvätt, dammsuga och diska lite. Och förutom att vi ska iväg sen så blir det en ganska lugn kväll.

Kommentarer
Postat av: FashionTrio - Felicia

sv: okej! måndagen var bra! :-) fin kamera!

2010-07-20 @ 13:04:55
URL: http://fashiontrio.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-20 @ 13:43:25
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Linda

väldigt bra att köpa en kamera så du kan ta massor utav bilder sen, det där med minneskort brukar de sällan påminna om i affären dock, min kamera kan jag ta 16 bilder med, haha.



lite annorlunda för de små kottar (bebisar) som föds nu, när jag var liten var det ju "vanliga" bilder och de bahandlades som guld för man bara hade en av varje. :) första gången jag är på denna bloggen, och jag erkänner, jag är lite lat som inte läser igenom tyligare, men hur länge är det kvar till ni får eran bebis? :)

2010-07-20 @ 23:37:49
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: katarina

Åh vad spännade för er.

Snart är det dags om inte h*n redan har bestämt sig för att komma ut.

Hoppas allt går bra och lycka till !

vink

2010-07-21 @ 18:48:41
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0