Saker till bebisen

Var ju som sagt och handla förut. Köpte då hem lite blöjer, kan ju vara bra att ha hemma så slipper man tänka på det. Och så köpte jag även mjölktilläg. Jag ska ju amma, men det kan ju alltid vara bra att ha hemma om något skulle inträffa. Tänker på min mamma som fick mjölkstockning mitt i natten med min bror och fick då inte fram en droppe mjölk. Pappa fick då åka väldigt långt för att hitta något som var nattöppet.
Köpte även våtservetter. Men det hittade jag ingen bild på. Det heter våta tvättservetter.
Så nu är det bara bebisen som fattas.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Spännande ! vet ni vaad det blir och vad har ni sedan tidigare ?

2010-07-17 @ 19:54:49
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0