Montering av spjälsäng!

I morse vaknade jag redan vid 6:30, så där gick sovmorgonen åt skogen. Men man kan ju inte räkna med annat nu när det är nedräkning inför förlossning. Somnade lite sent inatt då magen växte så det knaka. Trodde inte jag kunde bli större. Men nu får den väll ändå ha växt färdigt tycker jag. Den ska ju kunna komma ut med *s*.

Har hunnit med att äta lite frukost, städa halva badrummet och suttit och tittat på medans min pojkvän har varit så duktig att montera ihop spjälsängen. Hjälpte ju till lite, genom att hålla i sängen i mellan åt. Funderade nästan på att jag skulle filmat och lagt ut det på youtube. Men jag tror inte min pojkvän hade uppskattat det, då det kom en del svordomar *s*. Problemet var att ena sidan på spjälsängen ska man kunna ta upp och ner, så man smidigt kan lyfta ut bebisen. Den delen var inte enkel att få till, men till slut så lyckades han. Det var då jag kom in i bilden och fick hålla lite. Men nu är allt på plats, så som spjälsängen, skötbordet och byrån som vi ska ha bebisens kläder i:).
Ser ju här på magbilden att jag har sådana där trevliga bristningar nu, men det bjuder jag på. Kan ju inte se det annars nu när magen är så stor och det är väll tur det *s*. Kan inte se mina egna fötter längre.

Resten av dagen blir ganska så lugn. Ska städa resten av badrummet och så får jag åka till affären igen. Strösockret börjar ta slut och melittapåsarna är helt slut. Och är det något jag inte klarar mig utan så är det ju kaffe med socker. Det är ju det ända som kan hålla mig vaken just nu. Redbull är ju totalt förbjudet nu när jag är gravid. Annars är det ett bra alternativ för mig när jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

det håller vi tummarna för ! solen lyser men det blåser svinkallt så idag tar jag med mig min kaffe kopp och hänger på balkongen - på lagom avstånd från garderoben om jag behöver mer kläder ! ;)

2010-07-18 @ 12:33:05
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: cattan

Hej!! Gillar du smycken??



Titta gärna in på min designsida isåfall,

där finns det massor av unika smycken till salu!!



mvh/ cattan

2010-07-18 @ 15:10:17
URL: http://ladydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0