Kläder till bebisen!

Har ju skrivit att jag skulle lägga ut kläder jag har köpt till bebisen. Nu äntligen kommer det bilder på det.
Kläderna är köpta på Lindex!

Dressen är av storlek 56 och boddyn är av storlek 62. Färger som passar båda könen:).

Har inte viljat köpa så mycket mer kläder. Blir lite roligare och köpa mer sen när vi vet vad det är för kön. Nu har vi lite kläder till bebisen på BB. Inget fel på kläderna på BB, men det är ju alltid roligare att ha något eget:).


Igår blev jag väldigt överaskad och det var inte lite heller. Vi bor ju som sagt inneboende nu tills jag ska föda eftersom min pojkvän har ett jobb här och jag vill att han ska vara med på förlossningen. Det hade ju inte varit möjligt annars eftersom jobbet ligger 23 mil hemmifrån och han skulle inte hinna hem när det väl är dax. Så nu till saken......Kompisen har en granne som jag har pratat lite med. En trevlig kille på 32 år. Igår kom han och ringde på dörren. Jag öppna så klart. I näven hade han en påse som han räckte fram till mig. Varsegod, sa han det är ju inte så mycket men det är ju alltid nått. Då fick jag en söt boddy till bebisen. Snacka om gulligt:).

Och det är ju en färg som passar båda könen. Det är av storlek 62/68.

Alltid kul när det finns så snälla människor:).


Kommentarer
Postat av: Hannaくろ

Hejj, fin blogg:)

Kolla in hos mej.. Följa varann på bloglovin? :D

2010-07-22 @ 10:56:08
URL: http://hhannas.se/
Postat av: Hannaくろ

Hejj, fin blogg:)

Kolla in hos mej.. Följa varann på bloglovin? :D

2010-07-22 @ 10:56:11
URL: http://hhannas.se/
Postat av: Browni

ojj, förstod jag det rätt om du ska få barn imorgon planerat? :) tänkte på den där rutan du har på höger sida om bloggen. Vad underbart med barn :')

2010-07-22 @ 11:16:02
URL: http://browni.devote.se
Postat av: sara

jag önskar dig all lyck. vill själv ha ett barn! finaste som finns

2010-07-22 @ 14:56:38
URL: http://ssaramarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0