Ingen bebis än

Idag skulle bebisen komma. Men den vill inte titta ut än. Men snart hoppas jag. Svärfar fyller år på måndag, så det kanske blir att dom får fira födelsedag ihop.

Inatt somnade jag vid 5. Inte alls kul. Låg där i sängen och bara stirra typ, jagade fluga mellan förvärkarna:(. Fick lite sällskap då älsklingen vakna till en stund. Vaknade vid 10 och höll inte på att komma upp på grund av foglossningen. Men till slut så.

Har diskat lite, suttit vid datan och bara tatt det lugnt. Fick gå med graviditets-bältet en stund idag. Har även packat ner lite saker för hemfärden över helgen. Får se om jag åker tillbaka på söndag eller om det har kommit bebis då.
Stannade till på vägen hem på biltema. Pojkvännen skulle köpa en del till bilen och så köpte vi en fin badbalja till bebisen. Lägger ut en bild på den imorgon.
Nu på kvällen när vi kom hem, har vi käkat lite middag, det blev korv med bröd, klockan var så mycket så det fick bli något lätt. Så har vi kollat lite på film. Annars har det inte hänt så mycket mer idag


Kommentarer
Postat av: Linnea Guttke

spännande med bebis :)

2010-07-23 @ 23:59:56
URL: http://linneaguttke.blogg.se/
Postat av: Linnea Guttke

hihi ja, spännande blir det förstår jag av att gå att vänta så där :)

2010-07-24 @ 02:21:23
URL: http://linneaguttke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0