En skön och härlig dag!:)

Somnade redan vid 1 inatt och sov enda till klockan 8. Sov med graviditetsbältet och låg på rygg hela natten och hade då inga problem att komma upp:).
Kompisens tre yngsta är här. Dom kom i fredags och stannar veckan ut. Tösen är 5, ena pojken är 12 och den andra pojken är 13 år. Dom har varit borta med sin pappa hela dagen på något lekland, vad det nu hette. Så jag har bara varit här och tagit det lugnt.
Har diskat lite, suttit här vid datan och så däckade jag i soffan och sov i två timmar. Det var jätte härligt. Vaknade utvilad och känner mig på topp:).

Efter att älsklingen slutade på jobbet åkte vi till ett gatukök och käkade mat. Det här blev det:

Jag tog en cheesburgare

och älsklingen tog en kebabtallrik

Resten av kvällen blir lugn. Kanske ska kolla lite på film sen.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Jag förstår. Det är bara att höra av dig när ni har bestämt er. Här är min mejl också :)

-Tusen tack!

2010-07-28 @ 01:51:50
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

haha åh ja jag försöker ta vara på varje sekund. för som du säger, det kommer nog bli pinsamt att krama morsan sen när han når en viss ålder. så man får snusa lite extra nu ist ;) min mage var ochså så att man inte kunde se bakifrån att jag var på tjocken, som du beskriver spetsig eller melonformad :P jag var gigantisk. Hade ett SF mått på 40 i vecka 36 :P

2010-07-28 @ 11:51:42
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0