Borta bra men hemma bäst!

Borta är bra men hemma är ju bäst! Va verkligen härligt att få vara hemma över helgen. Men det kändes ändå lite otryggt då det är längre till sjukhuset om jag skulle föda när vi var hemma. Vi har 12 mil dit och eftersom det går undan när jag väl ska föda så känns det ändå tryggare att ha kommit till stan älsklingen jobbar i. För nu har vi bara ca 4-5 mil.

Somnade faktiskt redan vid 1 inatt och det är ju tidigt för mig just nu. Men jag vakna vid 4:45 av att jag skulle vända mig om från sidan. Och sidan är inte så bra att ligga på för mig just nu på grund av min foglossning. Jag väckte älsklingen av att jag skrek rätt ut. Fick fruktansvärt ont, benen låste sig och det knaka och spraka så mycket i höfterna att jag trodde att jag skulle gå sönder:(. Även hade jag graviditetsbälte på. Lyckades till slut komma upp och då rättade det till sig. Somnade om en halvtimme senare och vakna vid 8 igen och då kände jag mig mycket bättre:).

Vi åkte nästan direkt och här är lite bilder taget från bilen så dom är väll inte såå jätte bra. Ganska fin väg att åka på.

Och så fick vi se lite kossor på vägen med.

Vi besiktigade bilen på vägen och det gick jätte bra:). Bara lite småsaker. Efter det åkte vi till ett jätte fint ställe och fikade.


Efter att vi hade kommit fram åkte vi till en annan stad och kikade lite i olika affärer. Det vi skulle ha fanns inte.

Resten av kvällen blir lugn. Sitter och kollar på en film nu

Kommentarer
Postat av: nathalie

fan va härligt, jo dt e bara bra! :)

2010-07-26 @ 21:13:21
URL: http://perfectbeat.devote.se
Postat av: Anonym

vad mysigt! jag längtar jag med på något sätt :( hhihi :)

2010-07-26 @ 23:15:05
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Okej! Du är inte intresserad av att ha bilder på den lille när den väl kommer? :)

Behöver bilder på nyfödda till min portfolio så det hade varit jättekul om det fanns en möjlighet för det :)

2010-07-27 @ 00:35:51
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Nejnej, jag menar att det skulle vara jättekul ifall det fanns en möjlighet för mig som fotograf att ta lite fina bilder på den lille när han/hon kommer. Så att jag får lite erfarenhet av barnfotografing. Hade inte det varit kul? Så har ni lite bilder som ni får sen :)

2010-07-27 @ 01:10:30
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: FOTOGRAF Anton

Du får ha en finfin dag! :)

2010-07-27 @ 08:25:25
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0