Saker jag vill ha!

När jag inte kan sova på natten på grund av förvärkarna strossar jag runt lite på nätet och kollar efter saker till bebisen som jag inte har köpt än.

Här kommer lite saker jag har hittat på Ikea som jag ska köpa sen när bebisen blir såpas gammal så jag kan ta med den ut bland folk. Ska åka dit med svärmor sen.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/childrens_ikea/

LEKA babygym för 199 kr.

GLIS Låda med lock för 19 kr/3st (bra för förvaring av leksaker. Måtten på lådorna är inte så stora så man kan ha dom under spjälsängen:). Finns även i färgerna råsa/vit/gul

Eller så blir det denna:

BARNSLIG RINGDANS, Minibyrå med fyra lådor för 39 kr.

Och så kan det vara bra att ha en sådan här med:).

PATRULL babyvakt för 449 kr (Ikea family: 249:-)
Bra att veta:
¤Larmar både med ljud- och ljussignal.
¤2 kanaler för att undvika störning från annan babyvakt.
¤Räckvidd ca 100 meter vid fri sikt.

SPOLING skötväska för 249 kr.
Bra att veta:
¤Väska med inbyggd skötbädd, ställbar axelräm och avtagbar flaskbehållare; praktisk förvaring för allt du behöver för den dagliga babyskötseln.
¤Lätt att torka av.
Skötselråd:
Väska:
Vattentvätt: 40 grader.
Krympning: 2%.
Handduk:
Vattentvätt: 60 grader.
Krympning: 6%

På babyproffsen hittade jag:
http://www.babyproffsen.se/produkter

ORION babysitter. Det stod inget pris.
Produktfakta:
Bekväm polstrad babysitter med bärremmar. Ställbar rygg och fotstöd med gungfunktion. Lämplig från det att barnet är ca 2 veckor upp till 12 kg. Finns i flera färger.

Kommentarer
Postat av: Ronny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0